Bu Blogda Ara

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Doğum Günün Kutlu Olsun ♥

  Ne kadar senin için başka şeyler yapmak gerekirken hazırladığım o "doğum günün kutlu olsun" mesajını içeren kağıt her şeyi anlatıyor olsa da bir şeyler daha yazmam gerektiğini biliyorum. Duygularımı anlatmak için öyle süslü cümleler kuramam belki ama biliyorsun en çok yazarken güzel ifade ederim kendimi. 
Senle ben çok farklıyız. Mıknatısın zıt kutupları birbirini çeker misali de o kadar yakınız
 işte. Şu ana kadar kimseye kalbimi sana açtığım gibi açmadım. Şu ana kadar kimse de kalbini bana sesin ki gibi göstermedi. Biliyorsun benim çok arkadaşım yok. Beni çok seven fazla kişi de yok. Zaten senin varlığın başka arkadaşlara ihtiyacımı ortadan kaldırıyor. Üzüldüğüm şu ki her zaman birlikte olamıyoruz. Şimdi düşündüm de sürekli beraber olsak küser, tartışır kötü anılar biriktiririz. Bir şekilde mutlaka barışırız belki ama bu birbirimizi ve arkadaşlığımızı yıpratır.
Benim sana karşı çok kaba davrandığım zamanlar oldu biliyorum. Bazen çok kırıcı olabiliyorum bunu da biliyorum. O günleri geriye almak isterdim ama mümkün değil. Ama biz büyüyoruz. Ne kadar istemesek de değişiyoruz. Bu değişim bazen bize zarar verebiliyor. Fark etmiyoruz ama biz hatalar yaparak öğreniyoruz hayatı, arkadaşlığı, insan olmayı. Sadece birbirimize karşı değil, diğer insanlara hatta ailelerimize bile isyan ettiğimiz oluyor. Geriye pişmanlıklar kalıyor. Üzülüyoruz, üzüyoruz belki ama yavaş yavaş büyüyoruz.
Çoğu kez bir arkadaş, insana ailesinden bile daha yakın gelebiliyor. Annene, babana anlatamayacağın, onların anlamayacağı dertlerini, sıkıntılarını o arkadaşa anlatıp, beraber çözebiliyorsun. Ben büyürken yanımda olacak, dertlerimi, sıkıntılarımı, yanlışlarımı yadırgamadan dinleyecek, ne olursa olsun ne yaparsam yapayım beni sevecek ve yalnız bırakmayacak bir arkadaşa ihtiyacım var. O sen olur musun diye soracaktım.
Yeni yaşında belki hatalarla dolu ama doğruları öğrendiğin ve hep yanında olabileceğim bir yıl diliyorum sana. Seni çok seviyorum. ♥

2 yorum: